ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

Jelen dokumentum tartalmazza a Ber-Wood 2009 Kft., mint szolgáltató által üzemeltetett www.lakksziget.hu (a továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában, a Polgári Törvénykönyv XVI. fejezetében, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat. Szerződés nyelve: Magyar. A webáruház használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértsd meg.

Minden Felhasználó a webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

 

 

Üzemeltetői adatok

Cégszerű elnevezés:Ber-Wood 2009 Kft.

Cégjegyzékszám:1609011723

Kibocsátó cégbíróság:Szolnoki Törvényszéki Cégbíróság

Adószám:11731331-2-16Email

cím: lakksziget@gmail.com

Telefonszám:06209604490

Telefonszám:06303150868

Irányítószám:5000

Település:Szolnok

Utca, házszám:Arany János Út 25.


 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

A webáruház illatszer,drogéria termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek kizárólag online a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák.Átvehetők házhoz-szállítással/utánvéttel/.

 

Áraink bruttó, az áfát tartalmazzák.

(Kiskereskedelem esetén mindig bruttó árat kell megjeleníteni!)

 

Szállítási díjak

Szállítás díjak belföldre

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:

Házhoz-szállítás utánvéttel:

12.000 Ft alatt a szállítási költség 1300 Ft.

12.000 Ft felett a szállítási költség ingyenes.

Postán maradó utánvétellel:

12.000 Ft alatt a szállítási költség 1300 Ft.

12.000 Ft felett a szállítási költség ingyenes.

 

A csomagokat az MPL  6 és 18 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

Szállítási idő: 1-3 nap (TÖREKSZÜNK AZ 1 MUNKANAPOS KISZÁLLÍTÁSRA!!)

 

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.

2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.

3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.

5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.

6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

 

A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

 

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon legkésőbb 48 órán belül történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

 

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

 

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Jótálás köteles termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a cég köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormány rendelet.

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben 14 napon belül teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli! Köteles a fogyasztó az elállás közlésétől számított 14 napon belül a terméket visszaküldeni.

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő 14 napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Higiéniai termékek esetében nincs elállás (pl.:rúzs,ajakápoló,lakkzselé....)

 

Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre(például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Panaszkezelés:

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben
Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak
teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a lakksziget@gmail.com e-mail címen, vagy levél útján
is közölheti.

Ber-Wood 2009 Kft
5000 Szolnok, Arany János út 25.

Vállalkozó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint
orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a
panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet
vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz
azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet
vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A
panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3
évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat :

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal,Szolnoki Járási Hivatal,Műszaki engedélyezési,Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási főosztály (5000 Szolnok,Indóház utca 8., szolnokjh.fogyved@jasz.gov.hu,tel: (0656513336)

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

e-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

telefon: 20/373-2570

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

O
nline :

Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Az ezen a honlapon nyilvántartott vitarendezési testületek

Ez a honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre. A webhely használatára vonatkozó részletes útmutatást itt találja .

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választottbíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani. 


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Az ÁSZF utolsó módosítása: 2018.01.23.

 

 

Letöltés (PDF)